Nabídka práce

Neustále rosteme a získáváme zajímavé pracovní projekty, proto potřebuje posilovat náš tým o schopné lidi. Neváhejte poslat svůj životopis na office@bits2b.com. 



Aktuálně hledáme:

Co tě u nás čeká?

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře - spokojenost zaměstnanců, nákup spotřebního materiálu, objednávání služeb, atd.

  • Pomoc s firemní administrativou

  • Dohled nad cashflow (CZK/USD/EUR), asistence s plánováním firemních financí, rekonciliace a profitabilita zakázek

  • Příprava podkladů pro účetnictví a postupně kompletní převzetí vedení účetnictví - fakturace, evidence firemních dokumentů, zpracování mezd, komunikace s úřady, zaúčtování dokladů, příprava kontrolního hlášení, zpracování účetní závěrky (za asistence daňové poradkyně)

  • Práce s moderními technologickými nástroji - Qlik, Google Apps, Asana, Slack, ...

Koho hledáme?

  • Svědomitost, pečlivost, smysl pro řád a pořádek

  • Proaktivitu a samostatnost

  • Aktivní znalost anglického jazyka (úroveň B2), řidičský průkaz sk. B

  • Možnost dostavit se 3 dny v týdnu do kanceláře v Pardubicích

  • Znalost práce s počítačem, výhodou - znalost účetních programů (používáme Abra Flexi)

  • Výhodou - znalost účetnictví a mzdového účetnictví (praxe velkou výhodou),

Na co se můžeš těšit?

  • Práce přímo v centru Pardubic, pet friendly kancelář

  • Možnost home office

  • Pružná pracovní doba

  • Vlastní "punkové" fitness (49 m2)

  • Možnost pracovat na 3/5 až plný úvazek, HPP / ŽL podle dohody

  • Neformální a autentické prostředí + příležitost se aktivně podílet na dalším rozvoji firmy (nový produkt, expanze do zahraničí)

  • Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání

  • Finanční ohodnocení odpovídající znalostem a zkušenostem + po 3M zkušební době případné odpovídající přenastavení

Podmínky spolupráce

  • Nástup ihned


Neváhejte poslat svůj životopis na office@bits2b.com nebo volat na +420 720 168 161(Klára Víchová)